Zondag 30 juli Key West. - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Zondag 30 juli Key West. - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Zondag 30 juli Key West.

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

31 Juli 2012 | Verenigde Staten, Key Largo

Omdat we gisteren nog niet wisten of we vandaag de auto of met de boot mee zouden gaan, hebben we besloten om beide te doen!
Verkeerd besluit, achteraf!
Het was een boot met een glazen bodem en  eenmaal op zee, de golf van Mexico, legde de captain de boot stil zodat we vanaf boven af het koraal konden zien. Prachtig om te zien, uitleg gehad waarom de zee op sommige plaatsen helder blauw is en soms zo donker; dit komt door de lichtreflexie van de ondergrond in dit geval dus het koraal, en de byzondere vissen. Dit laatste hebben Carlo en ik niet meer gehoord, de boot begon te schommelen en we wilden zo snel mogelijk het dek op, werden zó beroerd!
Carlijn kwam even later ook al naar buiten,die had er ook genoeg van!
Toen we na een half uur weer gingen varen en de kust eindelijk weer in zicht kwam ging het weer beter, maar over was het niet!
Luuk en Roel kwamen vragen of wij het wel mooi vonden, wij waren zo snel weg....?
Blij dat we waren dat we eerder die dag al met de auto een stuk over de Keys waren gereden, ook hier weer "onze" witte standen met palmbomen bewonderd, en dat heeft blijkbaar toch een aantrekkingskracht, we moeten daar even geweest zijn. Dat hadden we anders na onze boottocht dus ècht niet meer gedaan.
Toen we uiteindelijk bij het zwembad lagen moest onze maag nog ff bekomen, de misselijkheid was eenmaal aan wal nog niet over!
Hebben nog heerlijk geponst, kwamen nog een gezin uit Asten tegen met een dochter zo oud als Carlijn ( haar naam was.. Karlijn) en een zoon van 18, die goed met onze knullen overweg kon, dus we hebben nog een gezellige avond gehad!
Morgen gaan we naar Miami 80 km ten Noorden van de Keys en daar gaan we de boot op(....)

In Nederland wordt het weer ook weer wat beter de komende dagen, we gaan weer blazen.
Leuk om reacties terug te krijgen, horen we ook iets van het thuisfront.
Lizet heeft de site gevonden? Had ik je de verkeerde gegeven? Kan best hoor.
Hier een schrijven voor Gijs van Luuk.
"We blazen super hard gijs, begint het al een beetje beter te worden? Het is hier echt super leuk we zijn op weg naar de cruise, spannend! Helaas is onze reis bijna ten einde maar we hebben het leuk gehad. Nou tot op school, of eerder!"
Roel:
"We zijn op weg naar de cruise. Spannend!!!!
Gisteren morgen gezwommen en op een boot gevaren. Was best mooie. Je zag allemaal koraal vissen en zelfs een schildpad en een haai en rog!"

• 31 Juli 2012 - 18:01

Alex:

Hallo,vakantiegangers,ik moest jullie de groeten doen vader en moeder,alex en tommie.
    Met Tommie gaat alles goed,en met jullie,zijn jullie ziek geworden op boot?
    Hier in oirschot,begint het weer een beetje te regenen,het is ongeveer 17 graden.
    Voor de rest nog heel veel plezier,met de cruise boot.
    En ik hoop dat jullie niet ziek worden.