Zaterdag 5 augustus - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Zaterdag 5 augustus - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 5 augustus

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami

Na het ontbijt vertrokken naar het holocaust memorial hier in de stad. Dit was prachtig en héél indrukwekkend om te zien!
Dan begrijp je dat de verschrikkingen van toen absoluut niet vergeten mogen worden!
( ff Google als je het interessant vind) een prachtig beeld van een inmens groot hand die naar de hemel reikt en waar mensen levensgroot naar boven klimmen op weg naar...hoop, hulp?
Een galerij met licht inval van de David ster en de panelen met de namen van de 6 miljoen joodse slachtoffers.
Zelfs Luuk en Roel waren onder de indruk en werden er stil van.
Daarna nog een poging gedaan tot shoppen maar dat is DEZE keer op niets uitgelopen, het was dan ook veel te warm.
Dus naar de Beach, het is toch onze laatste hele dag!
Morgen laat in de avond vertrekken we weer richting Nederland, we verwachten dan gezien het tijdverschil pas laat in de avond thuis te zijn. Dus morgen gaan we nog één keer naar het strand.

Het zeewater is echt warm, bij navraag bleek het 32C te zijn!
Vanavond nog over de Ocean Drive gelopen en gezien hoe hier het nachtleven begint, het is hier gezien en gezien worden, groot groter en grootst geldt hier zowel voor de auto's als voor de mensen!
We zaten op het terras te eten en zagen daar Rolls Roy's, Hummer, Lambourgini , Ferrari de ene had zijn geluidsinstallatie nog harder staan als de ander, en ze kwamen niet één keer voorbij maar meerdere keren, men wil hier gezien worden.
Ook het huis van Versace bekeken, (het is te koop voor 125 miljoen dollar ben jij de eigenaar!)het enige huis( nou ja huis) dat er staat tussen alle hotels en restaurants.

Liggend op het strand zijn Carlo en ik tot de conclusie gekomen dat het geweldige weken zijn geweest, we hebben genoten, alles gezien wat we wilden zien, alles was letterlijk en figuurlijk boven verwachting!!
En het is voor ons zeker niet de laatste keer geweest dat we aan deze  kant van Atlantische oceaan zijn geweest!

• 05 Augustus 2012 - 08:59

Fam. Okkerse:

Fijn om te lezen dat jullie het reuze naar jullie zin hebben gehad.
    Het was dan ook iedere keer leuk om te lezen wat jullie meegemaakt hebben.
    Karin je brengt jullie avonturen mooi onder woorden, misschien kan je bij Marina solliciteren.
    Verder wensen wij jullie een fijne en goede terugreis en
    tot ziens in Spoordonk. groetjes Fam. Okkerse

• 05 Augustus 2012 - 10:04

Gijs:

hier is het heerlijk weer heel af en toe een beetje regen maar rond de 23 graden

groetjes

• 05 Augustus 2012 - 10:07

Gijs :

hé ik zou graag nog wat foto's willen zien

groetjes gijs

• 05 Augustus 2012 - 15:24

"t Boterik:

Wereld reisigers,

We hebben mooi mee kunnen genieten van jullie reisverslagen, was erg leuk om lezen,
    kan me voor stelllen dat je wat af moet kicken in Holland, het is dan toch maar nederlandje,
    ga je naar Spoordonkje, met je Peogeotje, staat daar je motortje, bij je huisje , heb
    je een spaarrekeningentje ( grapje0

Jongens, ben blij dat jullie aventuur gelukt en geslaagd is.
    groetjes
    Henrie en Mieke