Zaterdag 28 juli - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Zaterdag 28 juli - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28 juli

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

29 Juli 2012 | Verenigde Staten, Key Largo

Rond half 11 zijn we vertrokken uit ons huis in cape Coral, jammer, want wat was het een gaaf huis!
We zijn dwars door de Everglades gereden, onderweg nog alligators zien zwemmen, raar, als we er nu één zien vinden we het net zo gewoon als thuis een hond zien op straat!
Dié zie je hier trouwens geen, zullen door de Gators wel opgegeten zijn!
Om 3 uur waren we in ons hotel, spullen gedropt en vlug het zwembad in, want de temperatuur was er wel naar.
Ons hotel ligt tegen een haventje aan met aardige bootjes.
We denken erover om morgen of met de auto over de weg/bruggen de eilandjes over te rijden of met een boot mee te gaan.
Kids zien de auto niet zo zitten (Carlo natuurlijk wel) en de boot.... Daar zitten we vanaf maandag al op!
We weten het nog niet, er is hier in ieder geval genoeg te doen.
We hebben net lekker buiten gegeten bij het haventje, en dadelijk weer heerlijk slapen!
Trusten.

• 29 Juli 2012 - 17:59

Henrie En Mieke:

Hallo vakantie gangers.

Dankzij jullie heb ik de gehele dag het leuke liedje kokomo van de beach boys in mijn hoofd zitten. Ben zelfs zover gegaan dat ik de songtekst opgezocht heb!!!!

Mooi te zien dat jullie zo genieten van de vakantie. Denk dat het moeilijk is om niet te genieten van zo'n mooie omgeving, natuur, huizen en grote AUTO ( Carlo ) Ga zo door!!!

groet Mieke

ps er komt nog een zuchtje warm weer deze kant in komende week. Dus, doorgaan met blazen.

• 29 Juli 2012 - 19:40

Lizet:

Hee luitjes,
    We hebben jullie "site" ontdekt en dat is reuze interessant om te lezen.
    Nog heel veel (reis)plezier daar!
    Groetjes Gijs en fam. v Overdijk