Vrijdag 27 juli. We zien wel-dag. - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 juli. We zien wel-dag. - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 juli. We zien wel-dag.

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

27 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cape Coral

We zitten nu alweer voor de laatste dag in ons huis hier in cape Coral, en ik moet eerlijk zeggen; ik zou hier best kunnen wennen.
Lekker weer, gaaf huis, leuke buren (niet gezien), aardige shopping-malls, school is hier ook vlakbij, alleen Carlijn wil maar niet....
Tommy laten we wel opsturen! ( postzegel erop)
Vanmorgen regende het, dus ipv vanavond shoppen en eten hebben we dit dus vanmorgen maar gedaan. Als het hier regent, we zitten nu dus in het regenseizoen, blijft het gewoon warm. Het is hier nu dik 30C, zeetemperatuur is hier nu 32C!
Wie zou hier niet kunnen wennen?
Op dit moment als ik dit schrijf is het hier 17.15 uur, bij jullie 6 uur later, Carlo neemt meteen een foto als bewijs!
Morgen gaan we naar Key Largo, het zuidelijkste puntje van Florida 350 km naar het zuiden, hier liggen vele eilandjes die verbonden zijn met één enkele weg en deze willen we gaan rijden. ( ken iemand het liedje nog van de Beach Boys-Kokomo?)

Roel: het is heel erg leuk in het huisje. Hier zijn de leuke dingen die we hier doen ( bijvoorbeeld in de rivier voor ons huis). 1. Gekanood in de rivier ( niet eng !!!!!!!!)
2. Toen het regende ( het is regenseizoen ) de looney toons dvd marathon gekeken. Zat in de kast dus we keken die. Engels talig natuurlijk.
3. Gezwommen natuurlijk :-) .
Morgen gaan we weer uit het grote huis. Naar een hotel en dan naar de bahama's. Jippie!!!!!!!!!!!!

Luuk:gisteren kon ik niks schrijven, dus wil ik nu iets over gisteren schrijven. Het was super leuk we hadden een papegaai op onze schouders, een klein alligatortje mogen vasthouden, een albino boa over onze nek, een klein slangetje over ons mogen laten kruipen(zou er zo eentje willen hebben) en een zeer giftige Schorpioen op onze handen gehad. Bij de Airboat mochten we een wat grootsere krokodil vast gepakt. Vandaag is de laatste dag in ons huisje we moeten er morgen vroeg uit. Dan nog een hotelletje in key lagro, en dan de Bahama's. Dus dit wordt een top vakantie. Tot over een paar weken.