24 juli waterpark Sun Splash - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu 24 juli waterpark Sun Splash - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

24 juli waterpark Sun Splash

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

25 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cape Coral

Vandaag zijn we dan toch naar het waterpark geweest.
De kids hadden in eerste instantie niet zo'n zin omdat ze thuis al lekker aan het zwemmen waren maar eenmaal daar aangekomen veranderde dat snel!
Waterglijbanen van 30 meter hoog, nee dat hadden ze niet verwacht, we hebben ze dus ook bijna de hele middag niet meer gezien.
Temperatuur was dan ook weer perfect, maar in Nederland is het momenteel ook niet slecht hebben we begrepen.
Het "blazen" heeft dus toch geholpen, nietwaar Mieke?
We zijn druk aan het proberen om foto's te plaatsen maar de gehele site is blijkbaar vernieuwd dus we krijgen het nog steeds niet voor elkaar.
De eerste week konden we bijna geen verslag plaatsen, Carlo moest dit via zijn telefoon doen en dan bij een winkel gaan staan om het te kunnen versturen, nu zijn we met de foto's aan het tobben (grrrr). Maar we hebben foto's genoeg straks thuis voor de liefhebbers hoor!
Morgen gaan we naar de Everglades, een natuurpark hier in
Florida.
Iedereen heeft er hartstikke veel zin in, we gaan ook met een airboat het moeras op, dus ik ben benieuwd.
We worden al vroeg opgehaald bij een centraal punt, dus op tijd naar bed vanavond
Het is nu dan ook al bijna 23.00uur, bij jullie begint het al bijna licht te worden, dus voor jullie; goedemorgen, wij zeggen;
Welterusten !!!!

• 25 Juli 2012 - 23:14

't Boterik:

hallo, hallo,
    Vervelend dat ze de site net nu moeten veranderen, maar de verslagen komen nog steeds aan.
    We hebben vandaag de 30 graden gehaald, we moeten er nog aan wennen, nu we dit lezen is
    het hier 23.oo uur en gaan we tenrusten,
    goede morgen.