Maandag 23 juli - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Maandag 23 juli - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Maandag 23 juli

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cape Coral

We wilden vandaag naar een waterpark gaan maar omdat de weersvoorspellingen niet al te best waren, men had regen voorspelt en dan bedoelt men hier niet die tropische regenbuien, besloten we om dit een andere keer te doen.
Even met Opa en Oma gebeld of alles goed was met Tommie, ook hij heeft vakantie.
Omdat er om 11.00 uur nog geen druppel was gevallen en af en toe in het zwembad moesten springen van de warmte, besloten we om naar Naples te gaan, dit is "Monaco" van Amerika .
We wilden dit ook graag zien, en Carlijn wilde nog een "souveniertje" kopen.
Naples is inderdaad mooi, we hebben ons vergaapt aan de "optrekjes" van de rijken, er wonen hier blijkbaar ook bekende Amerikanen hebben we begrepen, ons autootje is maar een bakkie vergeleken met wat er daar rondrijd, limousines, Porsches. De PC Hoofd tractors lijken hier wel erg klein!!
Heb ook hier een mooie wijnstopper kunnen bemachtigen, heb er nu één uit elke plaats, m'n verzameling groeit!
Na een kopje koffie was het tijd voor Carlijn haar "souveniertje", er zit namelijk een grote shopping Mall daar in de buurt.
Ze had allang ontdekt dat daar háár winkels zitten en inderdaad ze is goed geslaagd ( en zij niet alleen).
Nadat iedereen tevreden weer in de auto zat en onderweg onze buikjes weer vol hadden gegeten kwamen we rond 21.00 uur weer thuis.Y
Morgen willen we naar het waterpark Sun en Splash gaan, gelukkig maar 3 km hier vandaan, want afstanden tellen hier niet,we hebben ondertussen al 1200 mijl gereden.
We zitten hier nu lekker buiten onder de waaier en kijken de donkere wildernis in en horen geritsel en vreemde geluiden in en rondom het water...We waarderen steeds meer het gaas om ons terras!

• 24 Juli 2012 - 11:49

Alex:

Hallo,Carlo en Karin en kinderen.
    Oma heeft jullie alle berichten gelezen.
    Oma,zegt dat julle nog een prettige dagen toegewenst,en gezond weer terug.

De groetjes van alex oma en opa en tommie.