Zondag 22 juil - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Zondag 22 juil - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Zondag 22 juil

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cape Coral

Vandaag eerst lekker niks gedaan zoals we ook in de planning hadden en lekker aan/in het zwembad gelegen.
S'middags vertok de zon en zijn we in Sanibel Islands en Fort Myers naar de mooie stranden geweest.
De zon was dan wel weg maar de temperatuur was nog zeer oké!
Dat gold ook voor de witte stranden met palmbomen.
Wij kennen bossen met naald of loofbomen, hier is dat met palmbomen.
En weer zijn wij verrast door de vriendelijkheid van de inwoners.
Het is écht zo anders dan wat je in de media ziet. Nu zal het wel zo zijn dat in Florida, de sunshine State van Amerika, vooral gepensioneerde mensen wonen, heel het jaar mooi weer en niet te duur.
Het zal in de andere staten beslist wel anders zijn, maar dat zullen we misschien in een andere vakantie wel meemaken