Zaterdag 21 juli. Sarasota/Cape Coral - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 juli. Sarasota/Cape Coral - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 juli. Sarasota/Cape Coral

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cape Coral

Om 09.00 uur was iedereen nog in diepe rust, en heb van het moment gebruik gemaakt om heerlijk rustig langs de zee te lopen, en ff lekker in het witte zand te zitten. Nou ja rustig, er is me meerdere malen een strandbed aangeboden, Amerikanen blijven hoffelijk.
Om 11.00 uur vertrokken richting zuiden, Cape Coral ligt tegen de Golf van Mexico, en onderweg nog een ontbijtje genuttigd bij Starbucks, lekker broodje met koffie ipv gebakken aardappels met ei en spek! Rond 14.00 uur gearriveerd bij ons huis/villa.
De kamers waren weer zo verdeeld,de eerste plons na 10 minuten genomen. Carlo ontdekte in de garage een... Harley, maar mag deze niet gebruiken. Jongens hebben de jacuzzi  ontdekt bij de pool en zijn daar niet meer uit te krijgen, Carlijn heeft wifi, dus is on-line met Joey en Noor,en wij.....het glaasje.
De verhuurder vertelde ons dat het beter is om s'avonds niet rond het huis te lopen ivm ongedierte( dan hebben we het over slangen, wasberen en alligators!) dus vandaar weer dat gaas rondom het zwembad en terras. Ook is het beter om niet in het water achter ons huis te gaan zwemmen, een paar weken terug is van een jongen z'n arm een stukje korter geworden...!!
Het is hier nu om half 7 in de avond nu nog 28 C en de luchtvochtigheid is 78%, dus ik neem dadelijk ook even een duikje.
We blijven lekker bij ons huis, we bakken wel een ei, niemand van ons heeft zin om te gaan uit eten, we mogen trouwens al geen auto meer rijden!.
Morgen wil Carlo met de kano die hier aan huis in het water ligt gaan varen, de jongens vinden dit tof maar de dames zijn het verhaal van de verhuurder nog niet vergeten!
Verder de omgeving verkennen, misschien terrassen of gewoon lekker lamballen, ook niets mis mee!