Vrijdag 20 juli - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 juli - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 juli

Door: Carlo

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

20 Juli 2012 | Verenigde Staten, Sarasota

Vandaag een rustdag gehad, hoefde geen aso "bak" te rijden en ja om 13:00 uur was het dus tijd voor een echt koude Budweiser. Het was heerlijk, hier de hele dag aan het strand met 35 gr. En de zee is echt warm !! En ik had dus tijd om mijn eerste stukje te schrijven. Het is nu 21:00 uur en ik schat 30 gr, de kinderen zwemmen nog. We hebben zelfs onze eerste "wilde" dolfijnen in de zee zien zwemmen.

Amerika is een erg vriendelijk land en anders dan we via de media in Nederland voorgeschoteld krijgen. Het verkeer is fantastisch, iedereen wil je voorrang geven want echte voorrang regels kennen ze niet. Voor de mannen die dit lezen, ik kan hier gerust met mijn blote buik rondlopen ik zie er dan zelfs afgetraind uit vergeleken met de Amerikanen!!.
Het eten is hier een apart verhaal, overal maar dan ook overal zijn fast food tenten, en die worden goed bezocht. We zijn er ook achtergekomen dat je ook hier lekker en gezond kunt eten, gelukkig voor ons, is het daar nooit erg druk.

Ik ga nu weer een koude Budweiser halen
Iedereen de groetjes, en morgen vertrekken we weer naar Cape Coral, hebben we een huisje gehuurd. Eindelijk weer brood en kaas voor ontbijt!
Proost

Roel : ik vind het hier super leuk. We zijn vandaag naar zee geweest. Op een soort surfplank maar Dan met een peddel. Die haaien zijn hier heel klein dus ik heb het overleeft.

Luuk : we hebben vandaag in de zee gezwommen , en op een surfplank gezeten, we hebben een waarschijnlijk verdwaalde kwal gezien. Op de surfplank gingen we staan en werden door papa even geduwd daarna kregen we een peddel en gingen we staand peddelen het is nu avond, we hebben net gezwommen en gaan dadelijk naar bed.
Groeten uit Florida.

  • 21 Juli 2012 - 12:58

    Alex:

    onze,moeder zegt,dat jullie trouwfoto heel mooi vonden.
    En Juuk en Roel,dank voor de mooie verslag.
    Dank u wel voor de mooie fotos,en heel veel liefs van oma en opa en alex en natuurlijk een blafje van Tommy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

Florida

Actief sinds 01 Juli 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 18059

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

Florida

Landen bezocht: