Donderdag 19 juli. Bush garden - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Donderdag 19 juli. Bush garden - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Donderdag 19 juli. Bush garden

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Sarasota

Iedereen op tijd eruit, eten en de koffers in de auto we gaan naar Tampa,  een uurtje rijden,ten westen van Orlando.
Bush garden is weer een mega-groot park met veel jungle dieren en vele achtbanen!
De kids zijn in elke achtbaan geweest die er maar was, Carlo heeft zich gewaagd in eentje en toen hoefde het al niet meer! Moeders vind achtbanen keileuk maar is een paar jaar terug er flink ziek uitgekomen dus die hoeft ook al nooit meer.
Sixflags en Bobbejaanland zijn peanuts vergeleken met deze banen volgens de jongens, en pa en ma hebben de dag voornamelijk doorgebracht met wachten, in de schaduw. Want was het heet vandaag, er liepen mensen rond om de toeristen nat te sproeien, overal, ook buiten hingen ventilators om maar een beetje af te koelen.
We hebben flink geblazen naar Nederland zodat bij jullie ook wat zon komt, we hebben begrepen dat dat nodig is.
Rond 17.00uur zijn we toch maar het park uitgegaan nadat we eerst nog wat souveniertjes hebben gekocht. Iedereen was dik tevreden, alle grote achtbanen gehad, de beesten en vogels bekeken en met zijn allen tot onze onderbroek nat geworden in een waterachtbaan. Wat overigens niemand erg vond!
Nog ruim een uurtje rijden naar Sarasota, en dan gaan genieten van de witte stranden, helder blauwe zee en palmbomen (zie foto's)

Om 18.15uur gearriveerd in Sarasota in Helmsley Sandcastle (voor degene die het op willen zoeken) lekker ff douchen en dan....naar de zee! Die ligt aan ons hotel! Ofwel: hotel ligt op het strand, wouw!!
We hebben alvast een foto van het witte, ja het zand is hier echt wit, strand, romantisch hè met z'n 2tjes?
Het is nu half 10, net lekker gegeten en de jongens hoe kan het ook anders, liggen hier in het zwembad,het is hier dan ook al donker, waar we wel aan moeten wennen want om half 9 staat de maan al hoog aan de heldere hemel.
We gaan er echt vanuit dat jullie mooi weer krijgen want we gaan dadelijk weer blazen richting Holland.
Nu nog een flesje wegwerken en dan misschien toch maar naar bed, alhoewel nog een keertje langs de zee te lopen....

Houdoeoeoe

• 20 Juli 2012 - 15:55

Riet:

Stelletje bofkonten!!!!!!!!!!!!!!

• 20 Juli 2012 - 16:12

't Boterik:

jonge, jonge
    Ik doe m'n best om niet jaloers te worden, maar ik gun het jullie
    van harte, we blijven jullie volgen
    Maar jullie blazen helpt, we gaan ook zon krijgen, bedankt hier voor
    groetjes
    Henrie/Mieke

• 21 Juli 2012 - 00:08

Joey:

Tja balen balen (meer kan ik niet doen)... Zo gaat dat dan geloof ik in een relatie.. De man die werkt en de vrouw vermaakt zich wel!! (kan niet wachten op de reactie van carlijn en carlo) !! Achja fijn dat het echt super is daar en ik zal jullie op de voet blijven volgen!! Groetjes uit ons kouden kikkerlandjeee

• 21 Juli 2012 - 14:58

Carlijn :