Dinsdag 17 juli Disney World --en onze trouwdag - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu Dinsdag 17 juli Disney World --en onze trouwdag - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Straten - WaarBenJij.nu

Dinsdag 17 juli Disney World --en onze trouwdag

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Carlo Karin Carlijn Luuk Roel

18 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Ook Disney-World ligt vlakbij, ongeveer 20 min rijden.
We komen op een snelweg met 3 rijstroken uit die alleen rechtstreeks bij Disney uitkomt. Bij de parkeerplaats aangekomen denken we dat we er zijn, mooi niet dus. De parkeerplaats is zo groot dat we met elektrische treintjes naar de ingang worden gebracht. Goed onthouden dus waar de auto staat. Nadat onze tassen gecontroleerd zijn mogen we binnen en we denken; nu zijn we er, nog niet dus. We kunnen kiezen of we met een mississippi-boot of met de mono-rail naar het park willen?!. Dit is dus echt een mega-groot park! We komen direct op Main-Street uit, DE straat van Disney. Na alle oh's en ah's gaan we nu toch echt het park in. Carlijn wil meteen met Assepoester op de foto maar met een wachttijd van een half uur om met die tante op de foto te mogen vinden wij toch echt te lang, we willen actie, we willen in attracties!
Sommige zo heftig, dat we die maar aan de kids overgelaten hebben zodat wij ff een bakkie koffie konden drinken.
Nou ja bakkie; Carlo spreekt dan over een emmer koffie terwijl hij dan echt een small koffie heeft besteld! Alles is hier echt big, maar daar morgen meer over.
Hoe krijgen de Amerikanen een normale koffie op?!  Laat staan een large!!
Nou die attracties hebben we gehad, met de nodige onweersbuien tussendoor, gingen we rond 19.30 uur toch echt weer richting uitgang.
Het park is open tot middernacht maar niemand had nog de puf om de parade van 21.00 uur af te wachten laat staan tot 24.00 uur te blijven want dan is er ook nog het vuurwerk!
We hebben een prachtige mooie dag gehad, het was een gigantisch mooi park maar dit kun je nooit samen met de Universial Studio's gezien krijgen, het was too big!
Nog onderweg gaan eten bij thank god it's Friday, en dan richting huis, het is dan alweer 22.30 uur.
Morgen weer een "zware" dag, dan staat shoppen op het programma wat ik trouwens nog moet uitleggen aan Arie. Boodschappen doen en shoppen is toch hetzelfde vond hij. Nou volgens Carlijn kom je dan van een andere planeet! Boodschappen is alles in huis halen wat met eten te maken heeft, dus noodzaak, shoppen is dingen kopen die met kleding te maken heeft en alles wat daarbij hoort, ook noodzaak dus!

We pakken nog een glaasje; op naar de volgende 25 jaar!
Trusten

• 18 Juli 2012 - 13:29

Carlo Karin Carlijn Luuk Roel Van Straten:

En natuurlijk iedereen bedankt voor de felicitaties!